Στις 18 και 19 Απριλίου 2026, στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Αμοργού με ελεύθερη είσοδο για όλους, στα πλαίσια έργου χρηματοδοτούμενου από το Πράσινο ταμείο. Θα γίνει συζήτηση γύρω από τις δυνατότητες ενεργειακής αξιοποίησης των ανεμόμυλων της Χώρας της Αμοργού με σεβασμό στην πολιτιστική ταυτότητα. Περισσότερα
Αμοργός: Εκδήλωση για την επανάχρηση των ανεμόμυλων
ECOCLUB
Hits: 40